Meet&Greet - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Cindy Meyer - WaarBenJij.nu Meet&Greet - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Cindy Meyer - WaarBenJij.nu

Meet&Greet

Door: Cindy Meyer

Blijf op de hoogte en volg Cindy

15 December 2013 | Nederland, Alkmaar

Zo, beter laat dan niet... Afgelopen dinsdag een meet&greet gehad met de groep van 31 personen, die 1 januari vertrekt naar Sydney, Manly Beach. Ongeveer 22 personen waren er aanwezig en echt overal vandaan; Dordrecht, Leeuwarden, maar ook Castricum, Tuitjehorn. Leuk om te zien hoe iedereen met een soms iets andere insteek daar heen gaat. Sommige gaan samen, huren een auto met matrassen achterin en zien wel voor een jaar, veel toch ook wel alleen, maar ook voor 2-3 maanden en dan alleen maar reizen. (zoveel geld heb ik niet om een jaar lang alleen maar te reizen ;))

We werden in groepjes van 5-6 opgedeeld en gingen een quiz doen, je raad het nooit waarover ??? Iemand die het weet?Australie. De groep die won ging een stoelen dans doen en de gene die daar van won, mocht een dag gratis surfen!! Te vet, maar helaas niet gewonnen..

Spannend, nog 17 nachtjes slapen en het vliegtuig vertrekt om 13.20 uur van Schiphol naar Ozz. Eerst nog vrij drukke, maar gezellige dagen in het vooruitzicht. Woensdag nog ff snel met verstandskies laten weg snijden en dan op naar de feestjes: Afscheidsfeestje van het werk, 538 Jingle Ball met Maris en Maris, Onze lieve vriendin Katja ophalen van Schiphol. Me ouders trouwdag, de kerstdagen, mijn afscheidsfeest op 27 december. Nog een dagje met me vader op pad en oud op nieuw!

Voor de gene die het nog niet wisten wat info: we vliegen van Schiphol naar Tapei in Taiwan, vanuit daar vliegen we in 1 keer door naar Sydney waar we 3 januari om 11.20 aankomen!

Dan gaan we door naar onze hostel op Manly Beach, waar we onze bikini aantrekken en met de nieuwjaarsduik doen met als thema: SYTYCS (So You Think You Can Swim). Goh, nog ff brainstormen voor een leuk outfit... maar wat heb ik er zin in!!

Liefs Cin.

• 15 December 2013 - 15:12

Karin :

Komt nu heel dichtbij! Gaaf hoor!heel veel succes! Liefs karin

• 16 December 2013 - 02:43

Katja:

Lieve Cin,

Wat komt het snel dichtbij! Ik ben superblij dat ik je nog een paar keer zie voordat je gaat, en natuurlijk helemaal geweldig dat jullie mij komen ophalen van Schiphol in sexy rode glitterkerstpakjes na een nacht feesten :-)
    Ik vind je hartstikke stoer en kijk uit naar je reisverhalen het komende jaar!

xxx Katja

• 16 December 2013 - 17:32

Wendy & Wim:

Het is bijna zover zus! Wat zal je een hoop gaan meemaken en zien!
    Gelukkig komen er de komende 2 weken nog een aantal momentjes samen met veel lieve mensen
    Uiteraard gaan wij je het fanatiekste volgen van allemaal!

Liefs!

• 22 December 2013 - 22:31

Oma:

Ja,ja lieve Cindy dat wordt nog een klus alles in je rugzak proppen
    Ik hoop en wens dat je de rugzak letterlijk en figuurlijk kan dragen en
    dat je bij thuiskomst die rugzak mee terug hebt vol belevenissen en
    verhalen.
    Veel plezier, maar we zien elkaar nog voor 1 januari
    Nu alvasr goede reis!

• 26 December 2013 - 13:02

Lianne:

Cindy.
    Tent staat klaar voor de knalfuif van het jaar.
    Tot morgenavond.

Grt

• 30 December 2013 - 15:31

Nienke:

Hoi Cindy,
    Heel veel reisplezier! Geniet ervan..

Groetjes Nienke

• 31 December 2013 - 10:37

Anneke Breg:

Cindy ik wens je een hele goede reis en heeeeel veel plezier.
    ik blijf je volgen. Groeten uit Wervershoof

• 01 Januari 2014 - 21:31

Bettine:

Lieve Cindy vandaag is je avontuur dan echt begonnen. Van iedereen afscheid nemen kan je maar achter de rug hebben, op naar Australië. Goeie reis en wij houden je in de gaten.
    Groetjes van Jan en Bettine

• 02 Januari 2014 - 19:23

Geert&hennie Rusthoven Appingedam:

Cindy nu ben je al in Australie Wat een belevenis Wij gaan je volgen als het lukt
    Hou je taai Lieve groeten uit Appingedam