Nieuwjaarsduik - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cindy Meyer - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsduik - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cindy Meyer - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsduik

Door: Cindy meyer

Blijf op de hoogte en volg Cindy

04 Januari 2014 | Australië, Sydney

Dag lieve allemaal.

Inmiddels is het 3 januari half elf als ik dit schrijf (word later geüpload, WiFi alleen op mobiel en niet op iPad) zo heb nog steeds het gevoel dat het 1 januari is, weinig tot niet geslapen... Maar na wat vertraging in Bangkok, kwamen we twee uur later in Taiwan aan en betekende minder uurtje slapen in het hotel. Damn, eindelijk een plat bed ter beschikking, alleen nu maar voor drie uurtjes... Zucht. Wel ff lekker geslapen en alweer geskyped met Wen en Wim.

Terug op het vliegveld lekker een cheeseburger gegeten, het 'vliegtuigeten' is niet echt mijn ding, ondanks ik een goede eter ben en alles lust ;-). Toen de laatste paar uur vliegen, negen om precies te zijn, waarvan 1 uur geslapen. Daarvoor misschien hooguit drie. Maar het was de rit waard, waren om 12 uur in Sydney, waar we door de crew flink werden onthaald.

Met een bus naar manly beach gereden, met een tussenstop voor een kiekje van het Opera House en de Harbour Bridge. Een rustige gelegen plekje op ongeveer 5 min lopen vanaf het strand. Tuurlijk was er bedacht de nieuwjaarsduik vanaf Shelley beach te doen, dit bleek bijna half uur lopen... Whooot. Dorstig, warm, maar met mega veel gedoken voor het eerst dit jaar in de Australische zee. Een heerlijke bbq met ze allen op openbare plekken bij het strand. En om het verhaal goed af te maken het ultieme relaxed gevoel, op het strand met gitaar en drankjes chillen....

Een heel gelukkig nieuwjaar voor iedereen en welterusten ;-)

• 04 Januari 2014 - 20:59

Wim En Wendy:

Jullie maken er wat van, weet nog zo goed hoe beroerd ik de eerste paar dagen was, dus even herstellen nu. Alleen wel gelijk elke dag druk! Blij dat jullie veilig aangekomen zijn en gave fotos want dat was wel uniek!
    Veel plezier vandaag in de blue mountains en kijken uit naar t volgende verhaal..

Liefss!

• 04 Januari 2014 - 21:38

Marieke:

Hoi cindy,

je moet er wat voor over hebben meid,
    ik ben blij dat je veilig bent aangekomen.
    Hier is het inmiddels 4 Jan 21:30 ongeveer.
    Vandaag nieuwjaars wedstrijd gehad bij reigerboys, erg gezellig.
    Meid probeer wat bij te slapen en geniet er heel veel van.

dikke kus marieke

• 05 Januari 2014 - 00:08

Riet Van Der Thiel:

Hoi Cindy,
    mooi dat jullie na wat oponthoud toch op de plek van bestemming zijn gekomen. Het slapen haal je wel weer in. Wij moeten het hier zonder zon stellen. De beste wensen hoor voor 2014, dat het een mooi jaar mag worden.
    Liefs Riet en fam.

• 05 Januari 2014 - 01:54

Sanne:

He Lieve Cin!

Het ziet er echt super cool en gezellig uit!(Maar jij liever dan ik ;)
    Zo te zien heb je niet eens shirts met lange mouwen nodig met dat heerlijke weer.
    Tot snel en maak plezier!!

xx Sanne

• 05 Januari 2014 - 02:16

Liesbeth:

wat heerlijk in stompetoren regen en natuurlijk winderig bah ik zag vanavond op het journaal een verslag over de haaien in australie
    kijk je uit met surfen
    have funnnnnnnnnnnn en geniet ervan

• 05 Januari 2014 - 08:53

Tim En Betty:

Hoi Cindy,

Leuk dat we je even hebben gesproken vanmorgen. ondanks de slechte verbinding toch even gelukt. ik had het over de wasmachine tot slot, maar ze kunnen weer wassen.
    Ja meissie lekker genieten van dat mooie weer daar. tot de volgende ronde, liefs tim en betty.

• 05 Januari 2014 - 10:01

Kristy:

Hey Cin,

Dat klinkt gezellig meis. Geniet ervan.

Dikke knuffel

• 05 Januari 2014 - 10:08

Iefke :

Hallo Cindy,

Wat een prachtige foto's en een andere nieuw jaars duik dan hier in Nederland.
    Een goed en gezond jaar toegewenst van mij.
    En geniet ervan. Groetjes Iefke.

• 05 Januari 2014 - 11:53

Mariska:

Hi lieve cin, goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Kan me voorstellen dat zo'n reis erin hakt, maar die slaap haal je het komende jaar vast nog wel ergens in ;-) Het klinkt allemaal super leuk en wat een mooie foto's inderdaad! Heel veel plezier en tot je volgende blog, Maris

• 05 Januari 2014 - 12:45

Oma Hazewindus:

Wat een wonder voor mij met die computer, bedankt voor je snelle reactie en ook voor je lieve brief
    Wendy en Wim waren bij mij te eten en die hadden de skype opgenomen op de mobiel en getoond.
    Prachtig!De foto's heb ik ook bekeken. Wat zal je genieten. Het jaar 2014 is heel mooi en goed begonnen.
    Voor mij ook hoor, veel visite Wij hebben vandaag ook zon. Veel plezier en gr. Oma

• 06 Januari 2014 - 14:50

Lianne:

Hoi Cindy.
    Wat een mooie foto's. Ziet er erg gezellig uit zo bij jullie. Je treft het maar.

Vandaag lijkt het bij ons echt winter (maar niet heus). Lekker zonnetje heerlijk weer even. FF lekker naar buiten. Maar zo warm als bij jullie zal het hier voorlopig niet worden. Onze tijd komt ook wel weer.

Ben je weer helemaal bijgetrokken van de vermoeiende reis?.

Geniet maar weer lekker.

Groetjes
    Mark lianne en kids

• 07 Januari 2014 - 17:24

Linda:

Zo duik je wel heel letterlijk je avontuur in!! Leuk! :)
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven daar.
    Groetjes uit een winters Atlanta

• 08 Januari 2014 - 04:51

Katja:

Super Cin!! Heeeeel erg veel plezier!