Found a job! - Reisverslag uit Morawa, Australië van Cindy Meyer - WaarBenJij.nu Found a job! - Reisverslag uit Morawa, Australië van Cindy Meyer - WaarBenJij.nu

Found a job!

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

04 Mei 2014 | Australië, Morawa

Hier alweer een snel maar kort berichtje van mij.

Ik heb namelijk een baan gevonden en ga daar maandag 5 mei beginnen. Oftewel voor mij morgenochtend de bus om 7.15 AM naar een heel klein plaatje Morawa (vlakbij Geraldton) boven 380 km boven Perth in de outback. Is een klein dorpje met volgensmij iets van 300 inwoners, een supermarkt en pharmacie. Meer niet, dus niets te doen en alle maaltijden en accomodatie is inclusief. Dus lekker geld sparen.

Ik ga daar in een het Morawa Hotel Motel in de keuken werken. Ik mag het ontbijt en dinner helpen klaar maken. Spannend, ik heb daar mijn eigen kamer en er werken nog 3 meiden (backpackers) al. Het bereik is daar alleen via Telstra en ik had net Vodafone aangeschaft dus ga zo de stad in om mijn abonnement om te zetten. Dit kan betekenen dat ik tot einde van de maand geen bereik heb. Vandaar ook nu alvast even een berichtje.

Dus gister een laatste avond met de meiden gehad: Nikki, Nicolien, Ingrid, Kirsten, Floor en Cas (jongen). Super gezellig gegeten en daarna wezen stappen in club. Tsja hoe groot de wereld ook is, sta je in de club op eens naast Sandra Barendrecht. Zonder te weten van elkaar dat we allebei in Perth waren. Super grappig.

Heel veel liefs.

Mijn adres:
Morawa Hotel Motel
31 Solomon Terrace
Morawa WA 6623

Info:
380 km North of Perth

  • 04 Mei 2014 - 08:55

    Kristy:

    Hi meis,

    Lekker zeg dat je een baan heb gevonden.
    Kun je lekker geld verdienen.

    Heb vrijdag nog even mee gevoetbald.
    Kwart finale gewonnen. Had je vast al gehoord.

    Geniet ervan meis,

    X Kris

  • 04 Mei 2014 - 09:06

    Jan En Marjo:

    Hallo Cindy,

    Wat een goed bericht dat je werk hebt gevonden!!
    Weer een nieuwe ervaring, in de keuken werken, mensen blij maken met lekker eten voor te zetten...
    Hopelijk gaat het je goed bevallen. Geniet ervan en een hele gezellige tijd maar weer.

    liefs Jan en Marjo

  • 04 Mei 2014 - 09:06

    Marieke :

    Hoi cindy,

    gaaf dat je een baan gevonden hebt en lekker dat alles erbij in zit.
    Kan je goed sparen.

  • 04 Mei 2014 - 12:10

    Marije:

    Veel succes Cindy, enne werkse... :D

  • 04 Mei 2014 - 18:26

    Syl Stavenuiter:

    Heel veel plezier en succes met je baan. En dat je ook maar lekker kunt sparen om straks weer heel veel mooie, interessante en gezellige plaatsen te bezoeken. Goede reis!!

  • 04 Mei 2014 - 21:37

    W & W:

    We hadden gewoon een uur gesproken met elkaar. Even plaatsje opgezocht maar t lijkt Stompetoren wel zo klein. Limmen is al groter denk ik. Goede reis straks en tot snel weer!

    Liefs W & W

  • 05 Mei 2014 - 09:44

    Betty:

    lekker dat we elkaar nog ff hebben gesproken. heb je mail kunnen openen vanmorgen dus ga ik snel opa en oma ook blij maken met je verhaal. Liefs en succes hé daar in Morawa.

  • 05 Mei 2014 - 16:59

    Oma Hazewindus:

    Lieve Cindy
    gefeliciteerd met de snelle"JOB"en succes hoor. Ik schrijf snel naar je nieuwe adres
    Ik heb al op internet gekeken en je hotel gezien.Verbaasd dat in zo'n kleine plaats zo'n groot
    hotel staat en ook nog werk voor zoveel.Hopelijk vind je het leuk ook met de andere meiden.
    Gister ,zondag, nog wezen koffiedrinken in Stompetoren gelukkig gaat alles daar goed, je vader ging
    vandaag een paar uren naar zijn werk .Goed hoor.
    Het weer is hier prachtig vandaag ook buiten gezeten en de planten groeien al. Ik heb veel hulp van
    Oom Cor. Cor Gorter heeft mijn heg geknipt dus alles gaat naar wens ook met Oma hoor
    groetjes en een dikke kus!

  • 06 Mei 2014 - 01:55

    Liesbeth:

    wat heerlijk dat je werk heb ,maar heerlijk dat je het zo naar je zin heb daar.
    je heb een nieuwe buurjongen persoonlijk nog niet gezien
    hij heb een scooter dat is alles wat ik weet.
    hier in stompetoren alles bij het oude ,gezellige koningsdag in de rijp was erg gezellig
    met willem alexander en maxima.
    en gister ook mooi weer op 5 mei
    kom binnenkort wel een ontbijtje bij je bestellen
    geniet ervan maak er wat moois van have funn daar
    dan doen wij dat hier
    liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 689
Totaal aantal bezoekers 20077

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 03 Januari 2016

Backpacking in Australie

Landen bezocht: